PRIPRAVTE SA NA NÁVRAT HOSTÍ, KOMUNIKUJTE A VYTVORTE BEZPEČNÝ PRIESTOR

20. 05. 2020.
PRIPRAVTE SA NA NÁVRAT HOSTÍ, KOMUNIKUJTE A VYTVORTE BEZPEČNÝ PRIESTOR

Opatrenia sa skončili a my vám chceme pomôcť opäť privítať zákazníkov vo vašej prevádzke. Uvedomujeme si, že situácia je stále náročná a ešte nejaký čas potrvá, kým sa všetko vráti „do normálu“. Preto vám prinášame niekoľko odporúčaní, ako opäť osloviť zákazníkov, aby sa u vás cítili bezpečne.

KOMUNIKUJTE SO ZÁKAZNÍKMI

·       Dajte svojim zákazníkom vedieť o otvorení cez všetky komunikačné kanály: sociálne siete, tabule pred podnikom, sms notifikácie či letáčiky.

·       Pripomeňte svoju ponuku, komunikujte novinky a vyzdvihnite služby a produkty, pre ktoré k vám s obľubou chodili.

 

Tip pre vás: Pripravili sme pre vás pár tipov ako efektívne komunikovať v online prostredí. Stiahnite si prezentáciu nižšie.

 

PRISPÔSOBTE PONUKU

·       Predstavte rozmanitosť ponuky a samostatne vyzdvihnite nové produkty, služby či zvýhodnené balíčky.  

·       Myslíte na to, že kým úplne neopadne strach z pandémie, zákazníci budú stále využívať donáškové služby a e-shopy. Venujte pozornosť aj tejto stránke.

·       Pripravte pre zákazníkov malý darček. Nič finančne náročné, komplimentka s milým textom na stole poteší a vyčarí úsmev u každého J

 

VYTVORTE BEZPEČNÝ PRIESTOR

·       Dozvuky situácie okolo koronavírusu si stále žiadajú bezpečnostné opatrenia. Dajte svojim zákazníkom vedieť, že sa môžu u vás cítiť bezpečne a komfortne.

·       Neváhajte umiestniť do priestoru informácie o tom, kde sú umiestnené dezinfekčné gély a ochranné pomôcky.

·       Informujte v podniku aj cez svoje kanály o všetkých opatreniach, ktoré ste prijali.

 

Tip pre vás: Použite plagát s bezpečnostnými opatreniami a inštrukciami, ktorý sme si pre vás pripravili.

 

Všetky aktuálne informácie nájdete na horecaacademy.heineken.sk/aktualne/

 

V neposlednom rade nezabudnite, aby sa u vás – aj napriek možným obmedzeniam – zákazníci dobre cítili. Ústretový prístup, milý personál a príjemné prostredie vášho podniku môžu úspech len znásobiť.

 

Prajeme vám všetko dobré a veľa spokojných zákazníkov!

Na stiahnutie

Digitálna Horeca
Stiahnuť
Plagát hyg pravidiel
Stiahnuť
Opatrenia ÚVZ SR
Stiahnuť