PRIPRAVTE SA NA NÁVRAT HOSTÍ, KOMUNIKUJTE A VYTVORTE BEZPEČNÝ PRIESTOR

Opatrenia sa skončili a my vám chceme pomôcť opäť privítať zákazníkov vo vašej prevádzke. Uvedomujeme si, že situácia je stále náročná a ešte nejaký čas potrvá, kým sa všetko vráti „do normálu“. Preto vám prinášame niekoľko odporúčaní, ako opäť osloviť zákazníkov, aby sa u vás cítili bezpečne.
KOMUNIKUJTE
SO ZÁKAZNÍKMI
· Dajte svojim zákazníkom vedieť o otvorení
cez všetky komunikačné kanály: sociálne siete, tabule pred podnikom, sms
notifikácie či letáčiky.
· Pripomeňte svoju ponuku, komunikujte novinky
a vyzdvihnite služby a produkty, pre ktoré k vám s obľubou
chodili.
Tip pre vás: Pripravili
sme pre vás pár tipov ako efektívne komunikovať v online prostredí. Stiahnite
si prezentáciu nižšie.
PRISPÔSOBTE PONUKU
· Predstavte rozmanitosť ponuky
a samostatne vyzdvihnite nové produkty, služby či zvýhodnené balíčky.
·
Myslíte na to,
že kým úplne neopadne strach z pandémie, zákazníci budú stále využívať
donáškové služby a e-shopy. Venujte pozornosť aj tejto stránke.
·
Pripravte pre
zákazníkov malý darček. Nič finančne náročné, komplimentka s milým textom
na stole poteší a vyčarí úsmev u každého J
VYTVORTE BEZPEČNÝ PRIESTOR
·
Dozvuky situácie
okolo koronavírusu si stále žiadajú bezpečnostné opatrenia. Dajte svojim
zákazníkom vedieť, že sa môžu u vás cítiť bezpečne a komfortne.
· Neváhajte umiestniť do priestoru informácie
o tom, kde sú umiestnené dezinfekčné gély a ochranné pomôcky.
·
Informujte
v podniku aj cez svoje kanály o všetkých opatreniach, ktoré ste
prijali.
Tip pre vás: Použite plagát s bezpečnostnými
opatreniami a inštrukciami, ktorý sme si pre vás pripravili.
Všetky aktuálne informácie nájdete
na horecaacademy.heineken.sk/aktualne/
V neposlednom rade nezabudnite, aby sa
u vás – aj napriek možným obmedzeniam – zákazníci dobre cítili. Ústretový
prístup, milý personál a príjemné prostredie vášho podniku môžu úspech len
znásobiť.
Prajeme vám všetko dobré a veľa
spokojných zákazníkov!