Využite potenciál online marketingu naplno!
Priblížte klientom svoju ponuku pomocou aktuálnych aj archívnych HoReCa kampaní od HEINEKEN Slovensko.
Stiahnite si FB post a FB cover a pozvite k vám zákazníkov aj cez sociálne siete. Vizuál kampane:
27. 04. 2022
Túto limitovanú edíciu Bradáč navaril v štýle Session India Pale Lager. Spodne kvasené a za studena chmelené pivo vzniklo jedinečným spojením jačmenného a pšeničného sladu a chmelu Amarillo.
Po načapovaní sa odhalí jemne zahmlené nefiltrované pivo svetlej farby s tónmi marhúľ, broskýň a orechov. Jeho vyššia horkosť je ladne kompenzovaná stredným telom, čo z neho robí ľahko piteľný nápoj počas teplých večerov na terase obľúbeného podniku.
Obsah alkoholu | 4,4 ABV % |
Hustota | 1 OG |
Farba | 12 ECB |
Horkosť | 40 IBU |
Spotreba | 180 dní |