Archív kampaní

Využite potenciál online marketingu naplno!
Priblížte klientom svoju ponuku pomocou aktuálnych aj archívnych HoReCa kampaní od HEINEKEN Slovensko.

     Aktuálne kampane       Checklist znovuotvorenia bezpečnej gastro prevádzky

Checklist znovuotvorenia bezpečnej gastro prevádzky

Pandémia je nepredvídateľná, preto sa platforma #StáleMámeChuť, ktorej súčasťou je HEINEKEN Slovensko, rozhodla vytvoriť prehľadný kontrolný zoznam – „Checklist znovuotvorenia bezpečnej gastro prevádzky“.

28. 06. 2021

Checklist, ktorý je k dispozícii na odkaze "Dokumenty na stiahnutie", Vám pomôže rýchlo sa zorientovať pri znovuotvorení prevádzky, či už dnes alebo v budúcnosti, ak by dorazila tretia vlna.

V checkliste #BezpečneUnás nájdete všetky kroky, ktoré Vám pomôžu plynule a úspešne otvoriť/mať otvorené prevádzky po vynútenom uzatvorení z dôvodu pandémie. Je prekontrolovaný a schválený aj Úradom verejného zdravotníctva SR, preto ho môžete použiť napríklad aj ako prípravu pred prípadnou kontrolou regionálnymi hygienikmi.

Cieľom platformy #StáleMámeChuť je pomáhať gastro prevádzkam, aby mali počas prípadnej tretej vlny jednoduchú pomôcku, ktorá im umožní byť otvorenými bezpečne a čo najdlhšie ako to bude možné. Platforma #StáleMámeChuť združuje 14 kľúčových združení a iniciatív podnikateľov a dodávateľov v gastro sektore na Slovensku. Zastupuje a spolupracuje s tisíckami gastro prevádzok po celej krajine. Checklist je súčasťou kampane #BezpečneUnás, ktorá propaguje gastro, ako zodpovedný sektor počas celej pandémie.

Cieľom kampane je dlhodobé otvorenie prevádzok počas pandémie, nie tak ako tomu bolo počas prvých dvoch vĺn. Do kampane sa môžete zapojiť tiež. Bližšie informácie, inštrukcie a materiály ku kampani nájdete na www.stalemamechut.sk/bezpecne-u-nas.

Novšie

REŠTART HORECA - Poznáme mená výhercov!

Staršie

HEINEKEN Slovensko predstavuje novú udržateľnú stratégiu