Využite potenciál online marketingu naplno!
Priblížte klientom svoju ponuku pomocou aktuálnych aj archívnych HoReCa kampaní od HEINEKEN Slovensko.
20. 10. 2021
Tento rok boli zo širokého portfólia hurbanovského pivovaru ocenené štyri produkty v štyroch kategóriách, a tak si pivovar obhájil svoju silnú pozíciu na pivnom trhu. Na súťaži sa zúčastnilo 271 pivovarov z 24 krajín celého sveta s 1409 vzorkami v 35 kategóriách piva a cideru.
Pivovar Hurbanovo získal so svojím pivom Zlatý Bažant Tmavé prvenstvo v kategórií „Tmavé výčapné pivá“ a odniesol si zlatú pečať. V kategórií ciderov si spoločnosť HEINEKEN Slovensko zožala dvojnásobný úspech – Strongbow Gold Apple obsadil striebornú priečku v kategórií „Cider tradičný“ a Strongbow Citrus Edge oslovil porotu v kategórií „Cider ochutený“ a získal bronzovú pečať.
Víťazné umiestnenia uzatvára Zlatý Bažant Radler 0,0% Svieži Mandarínka & Jazmín, ktorý skončil na treťom mieste v kategórií „Miešaný nápoj z piva (radlery)“. HEINEKEN Slovensko si tak prináša domov jednu zlatú, dve bronzové a jednu striebornú pečať.