Archív kampaní

Využite potenciál online marketingu naplno!
Priblížte klientom svoju ponuku pomocou aktuálnych aj archívnych HoReCa kampaní od HEINEKEN Slovensko.

     Aktuálne kampane       Starobrno Bitr 11,5 %

Starobrno Bitr 11,5 %

img

Marketing

Stiahnite si FB post a FB cover a pozvite k vám zákazníkov aj cez sociálne siete. Vizuál kampane:

1000x1000

1080x1080

V horkých veciach máme jasno. Predstavujeme Starobrno Bitr 11,5 %.

31. 03. 2021

Starobrno Bitr je horký, svetlý, spodne kvasený výčapný ležiak s 4,6 % obsahom alkoholu a stupňovitosťou 11,5 %. Má príjemnú pravú chmeľovú arómu, typickú pre české odrody, a to vďaka kombinácii troch prvotriednych chmeľov vrátane Žateckého poloraného Červenáka. Ten je pre svoju jemnosť a príjmenú arómu použitý aj pri záverečnom studenom chmelení v ležiackych tankoch.

Správne zloženie použitých českých chmeľov pivu Starobrno Bitr zabezpečili vyváženú chuť a skvelú piteľnosť.  Pivo je charakteristické svojou zlatisto-iskrivou farbou, strednou rezkosťou, vyššou horkosťou od prvého hltu a lahodným chmeľovým dozvukom, nabádajúcim k ďalšiemu napitiu.

Základná špecifikácia a informácie
Alkohol 4,6 % obj.
Horkosť 35 IBU
Farba 13,5 EBC (číra sýto zlatá)
Chuť plná s príjemnou vyššou horkosťou

Výčapný ležiak Starobrno Bitr sa varí tradičným dvojrmutovým spôsobom a dozrieva v historickej pivovarskej pivnici z roku 1872. Starobrnenskí sládkovia sa pri varení Starbrno Bitr vrátili ku koreňom pivovaru a vďaka kombinácii klasických metód a veľkého podielu ručnej práce pripravili poctivý výčapný ležiak, ktorý je v histórii pivovaru vôbec tým najhorkejším.

Novšie

Aktuálne opatrenia pre otvorenie terás

Staršie

Od 15. 3. povinné nosenie FFP2 respirátorov v interiéri